رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه نگاه اتاق اصناف اول به وضعیت مردم است بعد اصناف، گفت: دشمنان با تحمیل تحریم ها راه به جایی نمی برد و فقط در صورتی موفق می شوند که خودمان کشورمان را تحریم کنیم.
کد خبر: ۷۵۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 26 June 2019

حمید کریمی در همایش روز اصناف که درباشگاه میلاد کرج بر گزار شد، اظهار کرد: اصلی ترین وظیفه اصناف در قبال مردم رعایت انصاف است که اصناف استان این رکن اصلی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: یکی از مولفه های وجود با برکت اصناف در استان مشتری مداری  است این در حالی است که رعایت اصول اخلاقی صنفی را در دستور کار خود قرار داده اند.

کریمی یادآور شد : اصناف ثبات اقتصادی کشوررا با تمام توان دنبال می کنند، چراکه اعتقاد دارند در حال جهاد هستیم و در این موقعیت باید صبور باشیم.

رئیس اتاق اصناف البرز خاطر نشان کرد: نظارت مستقیمی در بحث تنظیم بازار داریم اما اصناف نباید متکی به بازرسی باشند و توزیع کالاهای اساسی مردم را به طور مستمر با همکاری روسای اتحادیه ها انجام دهند.

کریمی با اشاره به اینکه نگاه اتاق اصناف اول وضعیت مردم است بعد اصناف، افزود: باید این مهم در وجود تک تک ما باشد چراکه خانواده های ما نیز در بین مردم هستند و هر چه رعایت مردم کنیم  تاثیر آن به خانواده خود ما نیز بر می گردد.

وی در ادامه گفت: احترام بین ارگان ها، نهاد ها و سازمان ها متقابل باشد و این تعامل می تواند رضایتمندی خوبی برای مردم و کشورمان داشته باشد.

کریمی با اشاره به اینکه اعتماد تک تک مسئولین ما به اصناف و اتحادیه ها می تواند تاثیر گذار باشد، گفت: مالیات و عوارض صنفی بایستی پرداخت شود ولی انصاف رعایت شود چراکه هر چه مالیات ازما بیشتر گرفته شود فشار آن بر دوش مردم است.

رئیس اصناف البرز درادامه گفت: تعامل خوبی بین مجموعه اصناف ومسئولین شهری واستانی وجود دارد ولی خواسته ما این است این تعامل بیشتر شود.

کریمی درپایان گفت: دشمنان با تحمیل تحریم ها موفق نخواهند شد و فقط در صورتی موفق می شوند که خودمان، کشورخود را تحریم کنیم و دراین راستا اصناف با همکاری، برادری و دوستی در کسب روزی حلال با یکدیگر تعامل کنند.

برچسب ها: اصناف ، تحریم ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار