رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان با حضور در مجمع سالانه و انتخاباتی هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان البرز، با ابراز رضایت از عملکرد این هیئت گفت: خوشبختانه سیرصعودی ورزش جانبازان و معلولان البرز به صورت محسوس قابل لمس و مشاهده می باشد و روند آن رو به رشد بوده است.
کد خبر: ۷۵۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 26 June 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ حمید علی صمیمی افزود: البته پتانسیل و ظرفیت ورزش البرز بسیار بالاتر از وضعیت کنونی است و می بایست با تلاش بیشتر به جایگاه حقیقی خود در ورزش کشور دست یابد.
 صمیمی با اشاره به نیروی انسانی کارآمد در ورزش البرز عنوان کرد: البرز بهترین داوران و مربیان و حتی بعضا ورزشکاران کشور را در ورزش جانبازان و معلولان در اختیار دارد و باید از این سرمایه بهره کافی را ببرد.
 وی با تأکید بر لزوم توجه به استعدادیابی بیان کرد: هیئت های استانی می بایست نسبت به کشف و شناسایی ورزشکاران جانباز و معلول خصوصا در مدارس استثنایی کشور توجه ویژه داشته باشند.
 رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان خبرداد: در مردادماه جشنواره ای با شرکت 1800 نفر دانش آموز استثنایی برگزار خواهیم کرد که این مهم می تواند در جهت استعدادیابی و پرورش ورزشکاران نخبه معلول، قدمی حائز اهمیت باشد.
 وی تصریح کرد: سعی می کنیم در آینده میزبانی یکی از رویدادهای مهم کشوری و احتمالا در صورت مهیا شده شرایط، رویدادی جهانی را به استان البرز واگذار خواهیم کرد.
برچسب ها: جانبازان ، ورزش ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار