جاده کندوان ساعت 18 تا 24 جمعه از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه می شود.
کد خبر: ۷۵۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 25 June 2019

رییس پلیس راه مازندران گفت : به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد خودورها محدودیت تردد از امروز تا یکشنبه در جاده های ارتباطی استان اعمال می شود.
سرهنگ قدمی افزود : بر این اساس تردد انواع تريلر به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 امروز از مسیر جنوب به شمال جاده سوادکوه و از ساعت 8 تا 24 شنبه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه– تهران ممنوع است.
وی با بیان اینکه تردد انواع كاميون و كاميونت به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 امشب و ساعت 6 بامداد فردا تا 12 روز یکشنبه در جاده هراز ممنوع است افزود : تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده از ساعت 19 تا 24 همانروز از آب اسك به رودهن(محدوده مشاء) يكطرفه است.
همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 شنبه تا 2 بامداد یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده از ساعت 15 شنبه تا 2 بامداد یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) يكطرفه است.
در جاده كندوان هم تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و این جاده از ساعت 18 تا 24 همانروز از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه می شود.
همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 شنبه تا 2 بامداد یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت 17 شنبه تا 2 بامداد یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه است.
به گفته رییس پلیس راه مازندران تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 بامداد یکشنبه در همه جاده های ارتباطی استان ممنوع است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار