رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بر ضرورت متعادل سازی اجاره خانه در مناطق مختلف تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 25 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد جواد کولیوند اظهار کرد: استانی شدن انتخابات با اشکالاتی مواجه بود که اصلاح آن در مدت زمان باقی مانده به انتخابات امکان پذیر نیست بر همین اساس فعلاً این بحث منتفی است.

وی ادامه داد: البته بنا شده تغییراتی در قانون انتخابات لحاظ شود که اگر مورد تایید قرار بگیرد، آموزش‌های لازم در این خصوص به مجریان داده می‌شود تا انتخابات آینده نیز مثل گذشته بدون مشکل برگزار شود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به گرانی مسکن و بالا بردن کرایه خانه‌ها توضیح داد: هفته گذشته جلسه غیرعلنی در این خصوص برگزار شد و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد که با اجرایی شدن آن وضعیت اجاره خانه‌ها تا حدودی تعدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: البته مردم انتظار نداشته باشند تصمیمات اقتصادی در مدت کوتاهی نتیجه دلخواه را داشته باشد چون تا آب در مسیر واقعی خود در کانال قرار بگیرد، زمان می‌برد.

کولیوند توضیح داد: به دنبال اخذ مالیات از خانه‌های خالی و متعادل سازی اجاره افسارگسیخته  خانه‌  هستیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در حال حاضر صاحب خانه‌ها از تشنج بازار مسکن سوء استفاده کرده و بدون قاعده و اصول خاصی نسبت به افزایش کرایه خانه‌ها اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه صاحب خانه‌ها نباید از آب گل آلود ماهی بگیرند و با فشار روی مستاجر درآمد خود را افزایش دهند، افزود: به دنبال این هستیم که قیمت منطقه‌ای مبنای افزایش کرایه خانه‌ها قرار بگیرد تا عدالت در دریافت کرایه از مستاجران از حصارک گرفته تا مهر شهر و ... رعایت شود.

برچسب ها: اجاره بها ، مسکن ، البرز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دقیقا چند ساله بحث گرفتن مالیات از خونه های خالی رو بورسه؟ اگه نمی خواید کاری کنید لطفا حرف هم نزنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار