فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت منزل و دوچرخه در آمل و کشف اموال مسروقه در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 24 June 2019

سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت دوچرخه و منزل در سطح این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آمل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 آمل با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، با تشکیل یک تیم عملیاتی متهمان که در قالب یک باند 3 نفره در این شهرستان اقدام به سرقت منزل و دوچرخه از پارکینگ و انبار منازل مردم می کردند که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار میرفیضی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 60 فقره سرقت، شامل 30 فقره سرقت منزل و 30 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف دوچرخه های مسروقه و مقادیر قابل توجهی اموال لوازم خانگی سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: ارزش کالاهای سرقتی کشف شده از متهمان 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: مردم ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز منزل و مجتمع های مسکونی خود به تجهیزات ضد سرقت و دوربین مدار بسته در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار