شرکت توزیع نیروی برق اهواز تاکید کرد:
شرکت توزیع نیروی برق اهواز در اطلاعیه ای از شهروندان اهوازی درخواست کرد با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص گرمتر شدن هوا طی روزهای آینده نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.
کد خبر: ۷۵۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 24 June 2019

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق اهواز آمده است:"پیرو اعلام سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری خوزستان طی روزهای آتی با آغاز فصل تابستان شاهد ورود گرمایی با دمای بالا خواهیم بود. لذا به منظور حفظ و استمرار خدمات رسانی توسط تلاشگران صنعت برق در استان و کلانشهر اهواز تقاضا داریم به ویژه در ساعت های پیک یا اوج مصرف برق و گرما (13تا 17) و (غروب آفتاب تا ساعت ۲۳) جدا لوازم غیر ضروری مانند لباسشویی، جاروبرقی و نظایر آن را وارد مدار نکنید تا فرزندان شما در دستگاه های خدمات رسان برق بتوانند بار شبکه که همزمانی با گرمای سوزان دارد را در کنترل خود داشته و تامین کننده آسایش عموم مردم باشند.

طبق آمار اعلام شده از سوی سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ در خردادماه تعداد ۴۶۴۵ مورد از تماس های این مرکز که منجر به صدور دستور کار عملیاتی شده، مربوط به بروز حادثه در داخل جعبه برق منازل مشترکین بوده است که این مهم نشان از عدم توجه به توصیه های کارشناسان برق است.

بعضا مشاهده شده در مجتمع ها بدلیل رعایت نکردن یک یا دو مشترک پر مصرف، زمینه آتش سوزی و انتشار آن به کلیه کنتورهای برق در جعبه برق آپارتمان رخ داده و علاوه بر خود اطرافیان را نیز از نعمت برق محروم کرده اند.

به واقع در استان خوزستان، برق و لوازم برودتی حکم اکسیژن را برای شهروندان دارد، پس بیاییم همه با هم با خاموش و خارج کردن لوازم الکترونیکی و الکتریکی از مدار برق، همکار و همیار سختکوشان صنعت برق در تابستان ۹۸ باشیم."

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار