نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: انهدام پهپاد آمریکایی به افزایش امنیت ایران و صلح منطقه کمک می‌کند.
کد خبر: ۷۵۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 23 June 2019

محمد جواد کولیوند با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه اظهار کرد: این اقدام پیامی است برای همه کسانی‌که داعیه قدرت دارند و به دنبال تهدید ایران هستند.

وی ادامه داد: ایران برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت خود به هیچ وجه با کسی شوخی ندارد و با کسانی که بخواهند پا را از گلیم خود بیشتر دراز کنند برخورد می‌کند.

وی با اشاره به ادعای برخی کشورها در خصوص حمله ایران به دو نفتکش در دریای عمان توضیح داد: طی یک ماه گذشته چند نفتکش در دریای عمان دچار حمله شده اند و به نظر می‌رسد عده‌ای به دنبال این هستند که ایران را عامل این حادثه معرفی کنند و به طور قطع اتاق فکری پشت سر این موضوع است.

کولیوند با اشاره به برخی اهداف این اقدام ابراز کرد: آمریکا به دنبال این است که به بهانه عدم امنیت نفتکش‌ها نیروهای خود را در این مسیر آبی نگه دارد و به این ماندن اعتبار بدهد.

وی افزود: ایران آنقدر قدرت دارد که اگر کاری را انجام داده باشد به صراحت مهر تایید بر روی آن بگذارد ولی به صراحت می‌گویم ما در حمله به این نفتکش‌ها نقشی نداشته‌ایم.

این مسئول ادامه داد: ما به دنبال ایجاد ناآرامی در منطقه نیستیم ولی اگر غربی‌ها و متحدانشان بخواهند امنیت و آرامش ایران را تهدید کنند، دود این اقدام اول به چشم خودشان می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انهدام پهپاد امریکایی این کشور را برای حمله نظامی به ایران جری نمی‌کند، پاسخ داد: اتفاقاً این کار باعث حفظ امنیت ایران و منطقه خواهد شد چون با این کار آمریکا فهمید اگر بخواهد کوچکترین اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد طعم قدرت ایران را خواهد چشید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بدون شک فکر حمله نظامی به ایران هیچ وقت به ذهن آمریکا خطور نمی‌کند چون می‌داند عواقب این کار به ضرر خودش و متعدانش تمام می‌شود.

وی افزود: آمریکا و متحدانش بیش از 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشورهای شیخ نشین انجام داده‌اند و این کشور به خوبی می‌داند اگر به ایران حمله کند تمام این سرمایه گذاری‌ها به باد خواهد رفت وهمه سرمایه گذاران پول‌های خود را از این کشورها خارج می‌کنند.

کولیوند افزود: علاوه بر این، تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در تیرس ایران است و اگر به ایران حمله کند، در چشم به هم زدنی چیزی از این پایگاه‌ها باقی نمی‌ماند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است جنگ آمریکا با ایران برای این کشور بسیار هزینه دارد و باعث نا امید شدن حامی اصلیش یعنی رژیم صهیونیستی می‌شود به همین دلیل هرگز به ایران حمله نظامی نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار