دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز تأمین امنیت را یکی از وظایف فرماندار کرج دانست و گفت: داوطلبان انتخابات از تهمت و افترا در تبلیغات پرهیز کنند.
کد خبر: ۷۵۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 23 June 2019

حاج رضا شاکرمی،در آئین تودیع و معارفه فرماندار کرج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه یکی از اصلی ترین وظایف فرماندار کرج تأمین امنیت است، گفت: در این برهه از شرایط و جنگ اقتصادی تنها تأمین امنیت سیاسی مدنظر نیست و تأمین امنیت اقتصادی نیز حائز اهمیت بسیاری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به شرایط ویژه استان البرز و کلانشهر کرج و با بیان اینکه احساس امنیت باید در میان مردم ایجاد شود، اظهار کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مدنظر فرمانداری قرار گیرد انتخابات پیش رو است که انتظار داریم با کمک و همراهی تمام دستگاه ها باشکوه و سالم برگزار شود.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه ها موظف هستند امکانات و نیروی انسانی خود را بر نحوه برگزاری انتخابات متمرکز کنند، مطرح کرد: تبلیغات باید در چهارچوب قانون انجام شود؛ داوطلبان از هرگونه تهمت و افترا در تبلیغات پرهیز کنند و به عرضه توانایی ها و برنامه های خود بپردازند. احزاب و گروه های سیاسی در قالب شایسته سالاری و بررسی نحوه ارائه خدمات افراد گزینه خود را انتخاب کنند.

شاکرمی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار و رسیدگی به مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: دستگاه قضایی نیز در تمامی مسائل از جمله تأمین امنیت و برگزاری انتخابات پای کار خواهد بود؛ دستگاه قضایی باید با الگوبرداری از شهید بهشتی در راستای ارائه خدمات به مردم گام بردارد.

برچسب ها: دادستان ، انتخابات ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار