فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارقان حرفه‌ای دریچه‌های آب و فاضلاب‌ شهری ارومیه به دام افتادند.
کد خبر: ۷۵۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 22 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کریم اکبری با اشاره به دستگیری تعدادی از سارقان در ارومیه اظهار کرد: پس از آنکه تعدادی از دریچه‌های آب و فاضلاب شهری در سطح شهرستان به سرقت رفت، تلاش‌ها برای دستگیری سارقان این دریچه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی متهمان مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه‌ای بوده و با کنترل نامحسوس سرانجام باند سه نفره این سارقان به دام افتاد و این افراد در بازجویی‌ها با اعتراف به چندین فقره سرقت به همکاری با دو مالخر نیز اذعان کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه عنوان کرد: در ادامه تلاش‌ها برای دستگیری سارقان در ارومیه یک سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز دستگیر شد که وی در بازجویی‌ها به انجام ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سارقی در سطح شهر اقدام به دزدی از سیم‌های برق و کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی می‌کرد، ادامه داد: این سارق نیز با شناسایی توسط نیروهای انتظامی به دام افتاد و از انجام پنج فقره سرقت در بازجویی‌ها خبر داد.

اکبری با بیان اینکه سارقی نیز در روستای بالو ارومیه اقدام به سرقت از اماکن خصوصی و خانه‌های اهالی می‌کرد که موجب نارضایتی و شکایت روستاییان شده بود، تصریح کرد: این سارق پس از شناسایی بلافاصله دستگیر شد و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی از به دام افتادن سارق باغات و مزارع ارومیه با انجام ماموریت‌های پلیسی خبر داده و گفت: این متهم اقدام به هشت فقره سرقت از باغات ارومیه کرده بود که به همکاری با یک فرد دیگر نیز پس از دستگری معترف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار