رئیس اتحادیه بارفروشان کرج می‌گوید: میدان بار محمدشهر دارای 181 غرفه است که این میدان بار یکی از میادین اصلی و مهم توزیع میوه به سراسر کشور است.
کد خبر: ۷۵۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 22 June 2019

سیف‌الله عسکرخانی می‌افزاید: در هر یک از حجره‌های میدان حدود 3 تا 4 نفر مشغول به کار هستند، به این ترتیب حدود 600 نفر به صورت شبانه‌روزی در میدان مرکزی مشغول به کارند و با توجه به این‌که ساعت شروع به کار میدان بار کرج یک نیمه‌شب است، یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی استان به شمار می‌رود.

وی ادامه می‌دهد: در 6ماهه نخست سال اغلب میوه‌های موجود در میدان بار کرج تولید باغ‌های استان است و در 6 ماهه دوم سال میوه‌ها غالبا از سایر استان‌ها به‌خصوص شهرهای جنوبی مانند بندرعباس و دزفول تامین و توزیع و 80 درصد نیاز استان از همین مکان تامین می‌شود و حتی به سراسر کشور هم می‌رود.
عسکرخانی درباره مشکلات میدان می‌گوید: ترافیک از عمده معضلات میدان مرکزی است که با توجه به حجم ورود و خروج کامیون‌ها و وانت‌بارها طبیعی است، اما با کمک راهور سعی شده این مشکل برطرف شود. به گفته وی، همچنین در سال‌های اخیر با تعاملاتی که با شهرداری صورت گرفته است، اقداماتی مانند ترمیم و ساخت چاه آب، آسفالت و بهبود محل تردد وسایل نقلیه باربری و ایجاد فضای سبز انجام شد، هرچند هنوز مشکلاتی در این زمینه‌ها وجود دارد.
وی با اشاره به مشکل امنیتی میدان می‌افزاید: غرفه‌های خالی مشکلات بسیاری را به وجود آورده‌اند و بارها از پلیس درخواست اقدام شده، اما اقدامی صورت نگرفته است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار