سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و نظارت بر انبارها، موفق به کشف یک محموله شکر قاچاق از یک انبار شدند.
کد خبر: ۷۵۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 22 June 2019

وی اضافه کرد: در تحقیقات ویژه پلیس مشخص شد که این بار شکر از سال گذشته وارد کشور شده و با هدف افزایش قیمت و فروش بیشتر دپو تا در زمان کمبود این کالا با قیمت بیشتر به فروش برسد.

سردارمحمدیان با بیان این که مقدار شکر های کشف شده ۱۰۰ تن می باشد گفت : ارزش این محموله ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه حمل و نگهداری کالای مشکوک به قاچاق ، غیرمجاز و غیربهداشتی موضوع را به سامانه ۱۱۰  اطلاع دهند.

کشف مواد اولیه پتروشیمی قاچاق در نظرآباد

2 دستگاه خودرو تریلرحامل  مواد اولیه پتروشیمی قاچاق و خارج از شبکه نیز در نظرآباد شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی نظرآباد در توضیح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق ، ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی شهرستان در حین ماموریت در سطح حوزه به 2 دستگاه تریلر حامل بار مشکوک شدند.

وی افزود ماموران در بازرسی از خودرو ها مقدار  20 تن مواد اولیه پتروشیمی قاچاق که به صورت خارج از شبکه وارد کشور شده بود کشف کرده و در این رابطه 3 نفر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله براساس برآورد کارشناسان 10 میلیارد ریال براورد شده است، گفت: متهمان همراه با پرونده مقدماتی برای  سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار