معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ضمن بیان مطلب فوق به اهمیت عملکرد بازرسین اشاره نمود و حضور بازرسان را عامل بسیار موًثری در ایجاد فضای امن و آرام در بازار و حمایت از حقوق شهروندان و گردشگران عنوان نمود.
کد خبر: ۷۵۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 19 June 2019

به گزارش تابناک گلستان،علی اصغر اصغری افزود، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت،در همین راستا و در پی تسلیم شکایت کتبی یکی از مسافران به ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مبنی بر عدم ایفاء تعهدات یکی از هتلها به مسافران در قبال ذخیره اتاق تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام گردیدند.

وی افزود، پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در شیوه نامه اجرای رزرو اتاق و ابطال آن در واحدهای اقامتی و پذیرایی توسط بازرسان این سازمان، تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال مسافران (بر اساس ماده 19 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان) و تخلف ایجاد خسارت وارده به شاکی واحد پذیرایی و اقامتی مورد نظر احراز و پرونده تخلفات این شرکت به مبلغ 70 میلیون و 491 هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

اصغری همچنین از تمامی مدیران مجموعه های اقامتی،پذیرایی و گردشگری خواست تا با رعایت دقیق قوانین و مقررات مصوب، دستورالعملهای مربوط به ارائه خدمات به شهروندان و بخصوص مسافران را رعایت نموده و با تدابیر امکانات متناسب با نیازهای مسافرین و گردشگران در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری استان عمل نمایند.

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار