همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و زنجیره انسانی در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 19 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: همایش پیاده روی خانوادگی با شعار «سلامت همگام عدالت و عدالت همگام سلامت» و زنجیره انسانی با شعار «یاری گر هم باشیم» به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شیراز برگزار خواهد شد.

محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ورزش به ویژه در نوجوانان و جوانان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی از اعتیاد به مواد مخدر و دارو‌های روانگردان می‌شود.

وی به پیامد‌های ناگوار سوء مصرف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: مصرف مواد مخدر در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان بازتاب و بازخورد‌های بسیار منفی خواهد داشت.

رییس کمیته برگزاری مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان فارس با تاکید بر شعار یاری گر هم باشیم، خواستار بسیج همگانی در برابر پدیده شوم مواد مخدر شد و بیان داشت: مردم باید مسئولین را در جهت عاری نمودن جامعه از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مُعضل مواد مخدر یاری رسانند.

ابراهیمی گفت: برای اینکه این بلای اجتماعی را از سطح جامعه بزداییم باید وارد یک جهاد اجتماعی شویم و با تمام توان در برابر آن ایستادگی کنیم.

گفتنی است به مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و زنجیره انسانی روز جمعه ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در بلوار شهید چمران، با حضور آحاد جامعه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار