رئیس اداره زکات استان فارس گفت: 161 میلیارد ریال وجوهات زکات فطره و کفارات از سوی مردم استان فارس پرداخت شده‌ است.
کد خبر: ۷۵۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 19 June 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر موسوی در شیراز اظهار داشت: از مجموع هزار و 300 پایگاه جمع‌آوری وجوهات شرعی 35 میلیارد و 772 میلیون و 99 هزار ریال از سوی کمیته امداد، 39 میلیارد و 452 میلیون و 810 هزار ریال از پایگاه‌ها و مراکز نیکو‌کاری و مابقی از سوی پایگاه‌های بهزیستی و موسسات تابعه بوده‌ است.

وی افزود: با جمع‌آوری 161 میلیارد ریال زکات فطره در استان فارس، معادل بیش از 20 درصد زکات فطره کشور در این استان جمع‌آوری و توزیع شده‌ است.

رئیس اداره زکات استان فارس خاطرنشان کرد: برقراری عدالت اجتماعی در پرداخت فطریه، ساماندهی توزیع زکات، هم‌افزایی درون سازمانی و نیز همکاری همه جانبه دستگاه‌های حمایتی برای رفع مشکل نیازمندان، ایتام از وظایف این ارگان است.

جعفری تصریح کرد: پیش بینی می‌شود میزان جمع‌آوری زکات فطره و کفارات در سال جاری به 200 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی بیان داشت: استان فارس تاکنون یک پنجم فطریه زکات کشور را جمع‌آوری و با نظر واقفان بین نیازمندان توزیع کرده و با احتساب این میزان این استان رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص داده‌ است.

رئیس اداره زکات استان فارس اضافه کرد: روند جمع‌آوری زکات فطره در استان فارس با حضور پرشور مردم و با حمایت و پشتیبانی نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز و دیگر نهاد‌ها همچنان بیش از گذشته ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار