سرپرست فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف 6 میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت گفت: مرزبانان در عملیات منسجم توانستند تعداد هزار و 92 قطعه یاتاقان خودروی اسکانیا، 6 هزار و 955 عدد انواع جوانب گوشی تلفن همراه و 840 متر رل پارچه، کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۷۵۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ 19 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی فردین پیری  اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از رونق تولیدات داخلی و نیز انسداد نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با انجام برخی اقدامات دقیق اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق از قاچاقچیان شدند.

وی افزود: مرزبانان در عملیات منسجم توانستند تعداد هزار و 92 قطعه یاتاقان خودروی اسکانیا، 6 هزار و 955 عدد انواع جوانب گوشی تلفن همراه و 840 متر رل پارچه کشف و ضبط کنند.

سرپرست فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه 6 میلیارد ریال بوده است و در این رابطه تمامی اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات که در دو مرحله انجام شد قاچاقچیان از محل متواری شدند بیان کرد: دستگیری این قاچاقچیان هم اینک در دستور کار مرزبانی آذربایجان غربی قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار