رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه ظرفیت های ویژه کشاورزی به تحقق شعارسال کمک خواهد کرد، گفت: استان البرز موفق به صادرات ۱۰ هزار کانتینر سبزی به خارج از کشور شده است.
کد خبر: ۷۵۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 17 June 2019

مجید موسوی با بیان اینکه برنامه ریزی دقیقی برای حوزه کشاورزی سال جاری داریم، گفت: سعی داریم حوزه کشاورزی را به صورت علمی پیش ببریم و بخش علمی صنعت کشاورزی استان البرز را تقویت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از صادرات ۱۰ هزار کانتیر سبزی از البرز به خارج از کشور اشاره کرد و ادامه داد: با این تفاسیر البرز موفق شده است ۸۰ درصد از تحقیقات بخش کشاورزی کشور را انجام دهد و تا حدودی در این رابطه موفق عمل کرده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حوزه تولید محصولات کشاورزی ارگانیک نیز موفق عمل کرده ایم، ادامه داد: بالاترین تولید گندم، گوجه فرنگی و سبزیجات در استان البرز است.

موسوی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال، رونق تولید و مقابله با زورگویی دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم و از هیچ تلاشی برای تحقق این امر کوتاهی نخواهیم کرد.

وی از کسب رتبه نخست البرز در حوزه مقابله با بیماری و آفات کشاورزی در میان سایر استان های کشور خبر داد و یادآور شد: دولت به حوزه کشاورزی نگاه ویژه ای دارد و حمایت های خوبی از ما شده است. تأمین عمده اعتبارات سامانه های نوین آبیاری تحت فشار استان البرز از جمله این حمایت ها بوده است.

موسوی، البرز را محلی مناسب برای ذخیره نهادهای دامی برشمرد و افزود: نهادهای دامی کشور از جمله سویا و ذرت در البرز انبار می شود و در شرایط بحرانی نیازهای کشور را تأمین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار