دستگیری راننده آژانس مسافربری که پس از سرقت اطلاعات حساب مسافران به ویژه مشتریان دائمی آژانس در قالب خرید اینترنتی اقدام به تخلیه حساب آن ها می کرد.
کد خبر: ۷۵۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 16 June 2019

سرهنگ “بیژن جنتی” در تشریح این خبر گفت :در پي دریافت يک فقره پرونده شکايت مبني بر برداشت مبلغ ۳۵۶ میلیون ريال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی در قالب خرید اینترنتی ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان فردیس قرار گرفت .
وی افزود : در بررسی تراکنش های مالی از حساب شاکی مشخص شد که نامبرده در چندین مرحله اقدام به خرید بلیط اتوبوس و گوشی تلفن همراه از فروشگاه های اينترنتي با هويت غير واقعي کرده که با هماهنگی های صورت گرفته محل های حضور خریدار برای دریافت کالا ردیابی و در نهایت هویت اصلی متهم شناسایی شد .
سرهنگ جنتی گفت : تصویر متهم برای شناسایی در اختیار مالباخته قرار گرفت که بلافاصله از سوی وی شناسایی و مشخص شد که نامبرده راننده يک آژانس مسافربري در تهران است که در چند نوبت در سفر های داخلی و بين شهري راننده وی بوده است و احتمالا از رمز و اطلاعات کارت بانکي شاکي در طول مسیر و زمان تراکنش های مالی مطلع شده و اقدام به برداشت های غیر مجاز از حساب او کرده است .
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با تلاش کارشناسان پلیس فتا این آژانس مسافربری در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا شهرستان فردیس منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار