فرماندار اشتهارد از مسئولان کشوری و استانی خواست، برای فعالیت بخش تولید در شهرک های صنعتی این شهرستان به تامین منابع انرژی و برق نیاز داریم.
کد خبر: ۷۵۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 15 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد کردی در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات در استانداری البرز برگزار شد افزود: استان البرز مشکل جدی در بخش تولید برق دارد، صنعتگران ما برای تولید بیشتر نیازمند برق هستند و برقی نداریم که در اختیار آنها قرار دهیم.

وی اضافه کرد: استاندار البرز در حال رایزنی‌هایی است که برای حل این مشکل به صورت جدی است که با برطرف شدن آن شاهد افزایش رونق تولید در استان خواهیم بود.

کردی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش زیر ساخت در روستاها در بخش اینترنت اشاره و اظهار داشت: بسیاری از نقاط روستایی ما نیازمند تقویت در حوزه فناوری و توسعه بخش اینترنت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به صنعتی بودن استان و اینکه البرز قطب علم و فناوری است نیاز تا است تا زیر ساخت‌ها در بخش فناوری و ارتباطات هر چه بیشتر توسعه یابد.

استان البرز دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال است که حدود نیمی از آنها در شهرک های صنعتی شهرستان اشتهارد فعالیت دارند.

برچسب ها: صنایع ، کمبود برق ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار