نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات عمرانی شهرستان‌های گچساران و باشت نسبت به پیش از دولت تدبیر و امید ۱۰۰ برابر شده است گفت: دولت در چند سال اخیر توجه ویژه ای به مناطق نفتخیز محروم داشته است.
کد خبر: ۷۵۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 15 June 2019

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار میلیارد ریال امسال برای توسعه زیرساخت های مناطق شهری و روستایی این شهرستان ها هزینه می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا غلامرضا تاجگردون جمعه شب در آئین افتتاح طرح بازآفرینی شهری محله سادات شهر دوگنبدان افزود: این میزان اعتبار در قالب ۶۰ برنامه برای اجرای ۳۶۰ طرح عمرانی شهرستان‌ های گچساران و باشت پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: مهمترین اولویت توسعه زیرساخت‌های عمرانی این شهرستان ها در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.
تاجگردون گفت: طرح‌های مهمی در زمینه آب، خاک، کشاورزی، راهسازی، بهداشت، درمان و سایر زیرساخت های زندگی در مناطق مختلف شهرستان‌های باشت و گچساران در حال اجراست.
وی اظهار داشت: هشت هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان‌های گچساران و باشت امسال تأمین آب می‌شوند که باعث افزایش ارزش افزوده زمین های کشاورزی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم خواهد شد.
تاجگردون افزود: مساحت زمین‌های آبی این شهرستان ها با تکمیل طرح‌های در دست اجرای تأمین آب به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات عمرانی شهرستان‌های گچساران و باشت نسبت به پیش از دولت تدبیر و امید ۱۰۰ برابر شده است گفت: دولت در چند سال اخیر توجه ویژه ای به مناطق نفتخیز محروم داشته است.
وی با یادآوری اینکه ۶۳ مقام بلند پایه کشوری در سال ۱۳۹۲ تاکنون با سفر به شهرستان های گچساران و باشت از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده کرده اند روند مطلوب توسعه این شهرستان ها را مدیون تلاش تمام دستگاه های اجرایی دانست.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: تاکنون ۲هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی واحدهای مسکونی در قالب تسهیلات کم بهره و بلاعوض به مالکان در شهر دوگنبدان پرداخت شد.
حسین جنتی با اشاره به افزایش وام های کم بهره نوسازی بافتهای فرسوده این شهر از ۴۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال و تسهیلات بلاعوض از ۶۰ میلیون ریال به ۱۱۰ میلیون ریال ابراز امیدواری کرد روند بازآفرینی بافت های فرسوده شهر دوگنبدان سرعت گیرد.
وی بیان کرد: طرح بازآفرینی محله سادات شهر دوگنبدان شامل روشنایی جداره سازی، سنگفرش، پارک کودک، سنگفرش با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در ۶ ماه اجرا شده است.
شهرستان های گچساران و باشت با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
 
تاجگردون: اعتبارات عمرانی گچساران 100 برابر شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار