رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خوردو‌ها در جاده‌های جاده‌های چالوس و هراز نیمه سنگین است.
کد خبر: ۷۵۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ 14 June 2019

 رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خوردو‌ها در جاده‌های جاده‌های چالوس و هراز نیمه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز محدوده پارک جنگلی و چلاو هر دو سمت شمال و جنوب ترافیک نیمه سنگین و در طول مسیر پرحجم است.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه آمدوشد خودرو‌ها در جاده چالوس مسیر شمال به جنوب نیمه سنگین و پرحجم است، افزود: آمد وشد خودرو‌ها از ساعت ۱۵ امروزاز کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده است.

وی به اعمال محدودیت ترافیکی جاده چالوس و تاخیر یک ساعت اشاره کردو گفت: جاده چالوس با تاخیر ساعت ۱۹ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون از لحاظ جوی جاده کیاسر به سمنان محدوده تلمادره، سوادکوه و آمل مقطعی بارش پراکنده باران گزارش شده و سطح این جاده‌ها لغزنده است.

سرهنگ قدمی گفت: از لحاظ جوی بقیه نقاط استان ابری و سطح جاده خشک است.

وی افزود: ورود کامیون به جاده هراز به دلیل افزایش ایمنی خودرو‌ها در این مسیر از ساعت ۶ صبح امروز ممنوع شده است و این ممنوعیت تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار