مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز اعلام کرد: در مسکن مهر این استان با کمبود ۵۲۰ واحد فضای آموزشی روبرو هستیم.
کد خبر: ۷۵۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 11 June 2019

محمد دلاوریان با اشاره به اینکه مسکن مهر البرز در فقر فضای آموزشی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: در این استان هفت شهرک مسکونی پر جمعیت داریم که نیاز مبرم به فضای آموزشی دارند.
وی بیان داشت: شهرک‌های بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی باید فضای آموزشی مناسب داشته باشند تا دانش آموزان در نزدیکی محل زندگیشان تحصیل کنند.
دلاوریان یادآورشد: دراین سال‌ها توسط پیمانکاران فقط ۳۰ قضای آموزشی برای دانش آموزان درمسکن مهر البرز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت توجه به توسعه فضاهای آموزشی، ادامه داد: توسعه فضاهای آموزشی به خصوص در مناطق محروم و شهرک‌های پر جمعیت از حساسیت بالایی برخوردار است که نیاز به توجه و پیگیری مستمر دارد تا فرمایشات رهبری در البرز تحقق یابد.
دلاوریان تصریح کرد: ضرورت دارد شهرداری‌های البرز به موضوع مهم کمبود فضای آموزشی در این استان توجه ویژه داشته باشند تا فضای مناسب برای تحصیل دانش آموزان در شهرک‌های مسکونی فراهم آید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز اضافه کرد: تاکنون در میان شهرداری‌های استان البرز، شهرداری نظرآباد بیشترین تعامل را در این زمینه داشته است.

وی با بیان اینکه البرز در مجموع کمترین فضای آموزشی را با توجه به جمعیت دانش آموزی در بین استان‌های کشور را دارد، یادآورشد: سالانه رشد جمعیت دانش آموزی در این استان حدود چهاردرصد می باشد که هرسال باید ۴۰۰ کلاس درس در این استان ساخته شود.

وی تاکید کرد: برای ساخت کلاس های درس در البرز نیاز به مشارکت خیرین و همچنین اختصاص بودجه مناسب از منابع دولتی در این استان داریم.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار