معاون بازرسی سازمان صمت خوزستان عنوان کرد:
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نظارت بر بازار عید فطر تشدید شده و در این زمینه از چند روز گذشته ۱۵۴ بازرس این سازمان بر این بازار در سراسر استان نظارت ویژه دارند.
کد خبر: ۷۵۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 05 June 2019

علی محمد رحمانی اظهار کرد: امسال نیز پیش از فرا رسیدن عید سعید فطر کار نظارت بر بازار را آغاز کردیم و از چند روز گذشته نظارت ها را تشدید کرده ایم.

وی با بیان اینکه ۱۵۴ بازرس این سازمان بر بازار عید فطر در این استان نظارت دارند، افزود: نظارت بر بازار عید فطر تشدید شده و بازرسان به صورت ویژه بر اقلام اساسی عرضه شده در بازار نظارت دارند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه ایام عید فطر در خوزستان متفاوت‌تر از سایر استان‌های کشور است، تصریح کرد: نظارت ها به صورت ویژه بر روی اقلام خوراکی و پوشاک در حال انجام است و بر بازار کنترل و اشراف کامل داریم.

رحمانی زاده ادامه داد: در این ایام بر روی محصولاتی مانند شیرینی جات، میوه و تره بار، مرغ و گوشت، پوشاک و آجیل با تاکید بیشتری کار نظارت انجام می گیرد زیرا این اقلام بیشتر مورد استفاده مردم هستند و از این رو نظارت بر آن ها ویژه تر است.

وی با بیان اینکه از مردم نیز برای نظارت بر قیمت کالاها درخواست همکاری داریم، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برچسب قیمت داشته و از فروشنده درخواست فاکتور فروش را داشته باشند و در هنگام خرید کالا به دقت قیمت کالا را بررسی کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بازار اهواز ، عید فطر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار