رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج چالوس با هدف روان سازی ترافیک از ساعت ۱۶ از کرج به مرزن آباد یک طرفه می‌شود.
کد خبر: ۷۵۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 03 June 2019

 رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج چالوس با هدف روان سازی ترافیک از ساعت ۱۶ از کرج به مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

یک طرفه شدن جاده کرج چالوس از ساعت ۱۶به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای تعطیلات پیش رو گفت: بر این اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز پس از آن از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۴ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

سرهنگ گودرزی افزود: همچنین از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۵ خرداد تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه ۱۶ خرداد تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: در صورتی که عید سعید فطر روز پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه اعلام شود محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روز چهارشنبه در روز پنجشنبه اعمال می‌شود.

سرهنگ گودرزی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت در این مسیر اجرا می‌شود.

به گفته وی، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار