آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نشست شورای فرهنگ عمومی البرز با اشاره به اینکه بسیاری اظهار می‌کنند که اگر بخواهند لباس مناسب ایرانی اسلامی تهیه کنند باید هزینه چند برابری نسبت به لباس‌های که در بازار موجود است، بپردازند،گفت: ایجاد مجتمع های مد و لباس ایرانی اسلامی در این استان به ویژه کلانشهر کرج ضروری است و خروجی کارگروه‌های تخصصی باید حل چنین مشکلاتی باشد.
کد خبر: ۷۵۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 03 June 2019

وی با تأکید بر اینکه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مد و لباس نیازمند کار عملیاتی است افزود: سپاه برای مجتمع مد و لباس ایرانی اسلامی که در میدان شهدا واقع‌ شده هزینه بسیاری کرده است، این قبیل مجتمع‌ها باید در چند نقطه شهر و یا استان ایجاد شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز  بابیان اینکه برخی بابیان اینکه اصناف باید نقش پررنگ‌تری داشته باشد گفت: البته اصناف بر تولیدکنندگان نظارت دارد ولی نظارتی بر واردکنندگان لباس نیست. برای این موضوع باید راهکاری ارائه شود.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود : در بسیاری مواقع نمی‌شود که از پلیس یا دستگاه قضا خواست ، به این حوزه ورود کند زیرا نتیجه منفی خواهد بود.

امام‌جمعه کرج به اهمیت تولیدات در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: تولیدات در این حوزه نیازمند کنترل و نظارت است که اصناف باید به این موضوع ورود کند.

وی بابیان اینکه برای مقابله با بی‌حجابی نیازمند کار فرهنگی است و ورود پلیس و دستگاه قضا باید در مرحله آخر باشد افزود: در این حوزه نیازمند ابزارهای جدید است که باید نوآوری در دستور کار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به  ساماندهی ورودی شهر کرج  اشاره کرد و گفت : برای مثال شهرداری گرمدره طرح مناسبی برای ورودی شهر اجرا کرده بنابراین، ساماندهی و نورپردازی ورودی شهر در دستور کار شهرداری کرج باشد . 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار