معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان خوزستان از آمادگی ادارات و مجتمع‌های بهزيستی جهت دريافت زكات فطريه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 03 June 2019

مهران کریمیان با تبریک عید سعید فطر گفت: ادارات و مجتمعات بهزیستی در سراسر استان از صبح روز عید فطر به مدت یک هفته آماده دریافت فطریه نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‌های عزیز هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 75 هزار معلول و 33 هزار خانوار بی‌سرپرست تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی خوزستان قرار دارند، اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر به این عزیزان نیازمند یاری و همراهی کلیه خیرین نوع‌دوست هستیم.

وی با اشاره به عضویت سازمان بهزیستی در شورای زکات عنوان کرد: با توجه به فتاوای مراجع عظام تقلید، مومنین می‌توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا بین معلولان و نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.

کریمیان تصریح کرد: در صبح روز عید فطر، صندوق‌های سیار با آرم بهزیستی در اماکن و مسیرهای محل برگزاری نماز عید فطر و مصلی‌ها برای جمع آوری فطریه هم استانی‌های عزیز مستقر خواهند بود.

وی درباره نحوه توزیع فطریه افزود: وجوه جمع‌آوری شده در ادارات بهزیستی شهرستان تحت نظارت شورای مشارکت‌های بهزیستی شمارش و صورتجلسه شده و بلافاصله بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی #1400004*4*733* و حساب سیبای بانک ملی به شماره 2173452201001 آماده دریافت کمک‌های کلیه هم‌استانی‌های عزیز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: زکات فطریه ، بهزیستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار