امام جمعه شهرستان فردیس گفت : مذاکره با آمریکا که از طریق فشار و تحریم درصدد دستیابی به خواسته های خود است ، دستاوردی ندارد.
کد خبر: ۷۵۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 01 June 2019

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: آمریکایی‌ها تصور داشتند که با تهدید و فشارهای اقتصادی می‌توانند بر ایران پیروز شوند اما به نتیجه دست نمی یابند.

وی با بیان اینکه مقاومت جمهوری اسلامی در دیگر کشورها نیز نشر یافت، اضافه کرد: دشمن به دنبال از پای در آوردن ایران با فشارهای اقتصادی است.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند هر اقدامی که می‌خواهند می‌توانند بر علیه ایران انجام دهند، اما ایران اسلامی توانست صدها هزار کیلومتر دور تر از مرزهای خود با دشمنان به مقابله بپردازد و پوزه آنها را به خاک بمالد و این نشان می‌دهد که آنها به خواسته خود نخواهند رسید.

ایمانی با اشاره به ایفای نقش مرد دیوانه توسط، رئیس جمهور آمریکا گفت: این طرح در کره شمالی جواب نداد و می‌خواهند آن برای ایران اجرا کنند، آمریکا چندی پیش ناو خود را در خلیج فارس روانه کرد و می‌گفت ایران را سر جای خود می‌نشانیم اما پس ارزیابی پاسخ محکم رهبر معظم انقلاب مبنی بر نه مذاکره و نه جنگ، آمریکایی ها عقب نشینی کردند.

وی بیان داشت: ملت ایران همانند ۴۰ سال گذشته در مقابل زیادخواهی و زورگویایی های دشمنان ایستادگی می‌کند.

خطیب جمعه فردیس گفت: اگر امروز اسرائیل قصد مذاکره با فلسطین را دارد به آن دلیل است که فلسطینی‌ها اسلحه به دست گرفته اند.

ایمانی افزود: امروز انسجام، اتحاد و هم افزایی میان ملت ایران و مسئولان سه قوا بیش از پیش مستحکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار