مردم خداجو و همیشه در صحنه لارستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همنوا با سایر نقاط کشور و در لبیکی دوباره به مقتدای خویش همصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده نه بزرگی به معامله قرن ابراز داشتند.
کد خبر: ۷۵۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 31 May 2019

به گزارش میلاد لارستان، با گذشت ۴۰ سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده حضرت امام خمینی(ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

امروز و در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران مردم همیشه در صحنه لارستان بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین “نه” گفتند و تاکید کردند گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز افزون تا برچیدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس به پیش می‌رود.

در این مراسم باشکوه، مردم شیعه وسنی منطقه لارستان بزرگ با شعار دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «هیهات مناالذله» و غیره انزجار خود را از دسیسه های مستکبرین سردادند.

به گزارش میلاد لارستان، حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای دشمن ستیز، حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، اجرای طرح نمادین تماس با ترامپ با عنوان «الو ترامپ»، نمایش ماکت های موشک و غیره از نکات جالب راهپیمایی روز قدس در لارستان است.

مراسم روز جهانی قدس با حضور چشمگیر مردم در گرمای بالای ۴۰ درجه و با دهانی روزه، از چهارراه پیروزی شهر لار آغاز و پس از طی مسیرهای میدان شهید نصیری لاری، میدان مدرس، خیابان مدرس شمالی، این مراسم در مسجد جامع به اتمام رسید.

گفتنی است، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز شهرها، بخشها و روستاهای لارستان بزرگ به شکلی باشکوه و گسترده به اجرا درآمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار