رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک ارومیه گفت:تا کنون بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از اطعام غذای گرم بهرهمند شدند.
کد خبر: ۷۴۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 30 May 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سعید قاسمی افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک ارومیه  ، گفت: امسال از اول ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از غذای گرم بصورت سفره افطاری و توزیع غذا بهرهمند شدند و برای ۴۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت نیز سبد غذایی توزیع شد.
 
قاسمی افشار ارزش ریالی افطاری مددجویان را بیش از ۴۰ میلیون تومان و سبد غذایی را بیش از ۵۲۰ میلیون تومان عنوان کرد.
 
وی اجرای طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه رمضان بیان کرد و اظهار نمود: امسال در قالب طرح مفتاح الجنه، خیران این نهاد با ۴۳ خانواده تحت حمایت دیدار داشتند که در مجموع بیش از ۱۸۸ میلیون تومان به خانواده‌های مذکور کمک کردند.
 
قاسمی اظهار کرد: رمضان امسال تا کنون ۸۲ حامی از طریق این نهاد جذب شده است که ۹۳ نفر از ایتام و محسنین را سرپرستی خواهند کرد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک ارومیه به عملکرد این نهاد در رمضان سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در رمضان سال گذشته برای ۳ هزار و ۱۸۵ نفر از مددجویان تحت حمایت افطاری به ارزش بیش از ۵۸۳ میلیون تومان و برای ۳ هزار ۹۷۷ نفر سبد غذایی به ارزش بیش از ۸۴۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان اهدا شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار