بیانیه مشترک نهاد مقام معظم رهبری و سازمان بسیج دانشگاه یزد:
ملت ایران در روز جهانی قدس، با فریاد مرگ بر اسرائیل، خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند.
کد خبر: ۷۴۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 30 May 2019

نهاد مقام معظم رهبری و سازمان بسیج اساتید دانشگاه یزد، به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه مشترکی را صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ»

روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسان‌های آزاده، فرا می‌رسد و بار دیگر در آستانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، قهر انقلابی ملت‌های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت خواهند کرد.

گرامیداشت این روز، ضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است که در تارک و سپهر تاریخ جهان اسلام یادمان بیداری، آزادی‌خواهی، مقاومت و هویت‌طلبی امتی است که با سلاح ایمان و استعانت از خداوند قادر متعال، در برابر استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی به رهبری آمریکای جنایتکار و انگلیس تبهکار ایستاده‌اند.

ملت انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که از حقوق به‌حق ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و اسرائیل، این غده سرطانی و غاصب کودک‌کش را محکوم و به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد.

در ماه‌های اخیر که به خصوص قطب استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا می‌خواهد با توطئه شومی تحت عنوان، معامله قرن، زمینه تجاوزگری اسراییل جنایتکار را بیش از پیش فراهم کرده و بیت المقدس را به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهد.

عهدشکنی عیان شیطان بزرگ آمریکا که خود را در منطقه شکست‌خورده دیده است، آخرین برگ از رفتار‌های وقیحانه دولت مستکبر آن است که بیش از پیش به همه جهانیان ثابت می‌کند، آمریکا ابدا قابل اعتماد نیست؛ ملت بزرگ ایران به پیروی از مقتدای خود که فرمودند: ،اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، در انتظار محو کامل این غده سرطانی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در روز جهانی قدس، با فریاد مرگ بر اسرائیل، خشم و نفرت خود را از رژیم سفاک صهیونیستی اعلام می‌کند.

بی شک روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی تری خواهد داشت؛ چرا که علاوه بر جنایات سبعانه رژیم صهیونیستی در اشغال هفتاد ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا و سرمداران کاخ سفید در انتقال پایتخت ایالات متحده به قدس شریف که نقض صریح قوانین بین المللی است، هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد و هم خشم مقدس آنان را بیش از پیش برانگیخت.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد و کانون بسیج اساتید دانشگاه یزد ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل و دعوت امت اسلامی به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌دارد، مسئله فلسطین آزمون بزرگی برای مدعیان حقوق بشر و مرتجعین است. ادامه سکوت‌ها و خیانت‌ها، ملت فلسطین را در شناخت دوست و دشمن آگاه‌تر می‌کند و بار دیگر بر همگان ثابت خواهد شد که مقاومت تنها راه حل مسئله فلسطین است.

روز قدس میعادگاه پر شکوه امت اسلامی است تا فلسطین را از آلودگی‌ها و پلیدی‌های غده چرکین اسرائیل رها سازند و بی‌تردید فلسطین از چنگال این ستمگران آزاد خواهد شد.

ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی نیز که پرچمدار عزت و اقتدار دنیای اسلام هستند، چون همیشه حمایت خود را از آرمان فلسطین فریاد می‌زنند و خشم و انزجار خود از صهیونیسم بین‌الملل را نشان خواهند داد.

فسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار