فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) از اعزام ۴ هزار زائر کرجی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 28 May 2019

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج اظهار کرد: امام خمینی(ره) معمار و پایه‌گذار اصلی جمهوری اسلامی ایران و الگوی تمامی مردم آزاده جهان به خصوص دنیای اسلام است.
وی افزود: برگزاری باشکوم مراسم ارتحال بنیان‌گذار انقلاب نه فقط برای زنده نگه داشتن نام بلکه، زنده نگه داشتن و یادآوری اهداف و تفکر انقلاب و حفظ و تقویت روحیه انقلابی‌گری در تمامی نسل‌ها و به ویژه نسل جوان است.
این مسئول با اشاره به اینکه امسال سومین سالی است که زمان برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) با ماه مبارک رمضان مصادف می‌شود، افزود: برخی تصور می کردند تقارن رمضان و ایام ارتحال امام خمینی(ره) باعث کم‌رنگ شدن حضور مردم در مرقد مطهر شود اما خوشبختانه نه تنها حضور مردم کم نشد بلکه چندین برابر شد به طوری که ما در تامین اتوبوس و افطاری با مشکل مواجه شدیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: خوشبختانه همه ساله مشارکت جوانان در مراسم سالگردارتحال ملکوتی حضرت امام بیشتر می‌شود و دلیل این حضور شکوهمند، روح مسیحایی و انقلابی‌گری حضرت امام است که در کلام و زندگی آن عزیز سفر کرده جاری و ساری بود .
زنجانی با بیان اینکه امسال چهار هزار زائر کرجی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام شوند، افزود: ثبت‌نام سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در مساجد و پایگاه‌ها بسیج آغاز شده است و روز ۱۴ خرداد بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر اتوبوس‌ها آماده حرکت می‌شوند تا زائران و مشتاقان حضرت امام(ره) را به محل برگزاری مراسم منتقل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار