مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: امسال با محوریت تأمین مسکن برای ایتام تلاش‌هایی برای ساخت مسکن یک یا چند یتیم در استان صورت گرفت، این در حالی‌است که در مازندران ۴ هزار مددجوی مستأجر داریم.
کد خبر: ۷۴۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 28 May 2019

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: امسال با محوریت تأمین مسکن برای ایتام تلاش‌هایی برای ساخت مسکن یک یا چند یتیم در استان صورت گرفت، این در حالی‌است که در مازندران ۴ هزار مددجوی مستأجر داریم.
 رضا نوروزی جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون طرح ساخت مسکن برای ایتام را پایه‌ریزی کردیم و امروز در مازندران ۶ مورد کلنگ‌زنی انجام شد.

وی بیان کرد: امسال با محوریت تأمین مسکن برای ایتام تلاش‌هایی از قبیل دعوت از خیرین برای در اختیار گذاشتن زمین یا خرید زمین و بعد تحویل آن به کمیته امداد برای ساخت مسکن یک یا چند یتیم دراستان صورت گرفت، این در حالی‌است که در مازندران ۴ هزار مددجوی مستأجر داریم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان و در هفته اکرام ایتام همکاران ما در سطح شهر و مراکز تجمع عزاداران در شب‌های قدر آماده دعوت از حامیان و خیران هستند که مردم دلسوز استان می‌توانند از طریق حضوری و مجازی با وارد شدن به سامانه الکترونیکی کمیته امداد آمادگی خود را برای حامی شدن اعلام کنند.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون در استان ۱۵ هزار فرزند زیر ۱۸ سال تحت پوشش داریم که تعداد ۴ هزار از آن یتیم و دارای حامی مادی و معنوی هستند، همچنین برای ۳ هزار نفر از بقیه فرزندان که با عنوان محسنین تحت پوشش این نهاد قرار دارند حامی پیدا کردیم، همچنین استان مازندران ۲۳ هزار حامی دارد که نزدیک به ۱۸ هزار مورد از این حامیان بومی و بقیه از استان‌های دیگر هستند که سرپرستی یتیمان مازندرانی را بر عهده دارند.

نوروزی جعفری در پایان گفت: در سال ۹۷ حدود ۴ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی تدبیر شد که قرار است به‌صورت پایدار و مستمر تبدیل شود و امسال هم با محوریت توانمندسازی و کمک از منابع کمیته امداد و بانک‌های در حوزه توانمند‌سازی اقتصادی فعال خواهیم بود همچنین خیران صدقات و کمک‌های خود را با نیات مختلف می‌توانند باشماره گیری کد#۰۱۱*۸۸۷۱* به کمیته امداد ارسال کنند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار