استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت و مجموعه مدیریت اجرایی استان آماده حمایت از بهبود یافتگان مواد مخدر در قالب ارائه تسهیلات کم بهره اشتغال زایی به آنان است.
کد خبر: ۷۴۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ 28 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز علی محمد احمدی استاندار به همراه فیلی ، معاون عمرانی ،دکتر نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، و مدیرکل بهزیستی استان از مرکز شیرخوارگاه گلها و همچنین مراکز ترک اعتیاد در شهر یاسوج بازدید کردند
احمدی در بازدید خود از برخی  مراکز ترک اعتیاد بر ضرورت تامین و تقویت امکانات رفاهی و ورزشی و حمایت از بهبود یافتگان تاکید کرد.
وی تصریح کرد:امروزه یکی از مشکلات اساسی در این راستا بازگشت مجدد بهبود یافتگان به چرخه اعتیاد و مصرف مواد مخدر است که ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار یکی از راهکارهای مهم در این زمینه است.
احمدی افزود:ظرف یک سال گذشته حدود ۶۰ نفر بهبودیافته مواد مخدر در سطح تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید اعتقاد عملی و راسخ بر مبارزه با آسیب های اجتماعی بویژه معضل سومصرف مواد مخدر دارد.
وی گفت: بر اساس اعلام شورای مبارزه با مواد مخدر استان روزانه افزون بر پنج هزار معتاد برای فرایند ترک و رهایی از معضل اجتماعی به کمپینگ ها و مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنند.
احمدی یادآور شد: البته یکی از مشکلات اساسی در این راستا بازگشت مجدد بسیاری از بهبود یافتگان به چرخه اعتیاد پس از طی کردن دوره درمان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در بازدید از تنها مرکز شیرخوارگاه استان خواستار توجه جدی و تامین امکانات رفاهی و خدماتی برای این کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شد.
وی اظهار داشت :علاوه بر تلاش برای آینده نگری این کودکان  باید سایر نیازهای معنوی آنها به دلیل کمبود محبت والدین نیز جبران شود.
احمدی توجه جدی و فراهم ساختن همه امکانات برای این کودکان را خواستار شد و گفت: دولت با همه امکانات آماده حمایت جدی از این مراکز هست.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار