رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و غیرت اسلامی و انسانی ملت‌ها، باید در مقابل زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و برای دفاع از مظلومیت فلسطین و مردم غزه که در محاصره بوده و از نظر غذا و دارو در تنگنا و شرایط بحرانی قرار دارند در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.
کد خبر: ۷۴۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 27 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محسن شکرنیا ، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: روز جمعه این هفته و از ساعت 11 تجمع راهپیمایان از میدان ولایت‌فقیه ارومیه آغاز شده و ساعت 11 و نیم به سمت مصلای امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد.

وی گفت: بی‌شک با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و غیرت اسلامی و انسانی ملت‌ها، باید در مقابل زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و برای دفاع از مظلومیت فلسطین و مردم غزه که در محاصره بوده و از نظر غذا و دارو در تنگنا و شرایط بحرانی قرار دارند و همچنین برای تحقق شعار الهی اسلامی امام راحل(ره) به منظور از بین بردن رژیم غاصب صهیونیستی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان مواضع خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: جمعه این هفته، مردم در همه مراکز استان و شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای با جمعیت بیشتر در سراسر کشور، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به پشت سر گذاشتن 40 سالگی انقلاب اسلامی و نخستین راهپیمایی روز جهانی قدس در آغاز چهل سالگی دوم انقلاب اسلامی و با توجه به محتوای بیانیه گام دوم رهبری، لازم است که در مقابل فشار تحریم‌های ظالمانه آمریکا که می‌خواهد نشان دهد که مردم ایران با عدم حضور در صحنه از انقلاب دست کشیده‌اند، باید بیش از سالیان گذشته حضور فعال و باشکوه در راهپیمایی داشت و نشان داد که ملت ایران هیچ زمانی از اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

شکرنیا اظهار کرد: بی‌شک همانگونه که حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی به عینه مشاهده شد پیش‌بینی می‌شود که مردم بهتر و باصلابت‌تر از سالیان گذشته در این راهپیمایی دشمن‌شکن شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار