استاندار البرز شهرستان اشتهارد را پایلوت اقتصادی استان برشمرد و گفت: آمادگی جذب سرمایه گذاران در حوزه استارتاپ ها و گردشگری را داریم.
کد خبر: ۷۴۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 26 May 2019

عزیزالله شهبازی در نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: نرخ بیکاری البرز در چند ماهه اخیر دو دهم درصد کاهش یافته است.

شهبازی با بیان اینکه سه هزار و 500 واحد صنعتی در البرز وجود دارد، عنوان کرد: 150 برند معروف در حوزه دارو، خوراکی و کارخانه های خودرو در البرز متمرکز شده است.

این مقام مسؤول به ظرفیت های بیشمار حوزه صنعتی استان البرز اشاره کرد و یادآور شد: نشست های متعددی در راستای تقویت تیم اقتصادی و فعالیت های این مجموعه در سطح استان البرز انجام می شود.

وی البرز را قطب تولید قطعات خودرو در کشور برشمرد و اظهار کرد: استان البرز رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید و نیز تولید سموم گیاهی را از آن خود کرده است.

مقام عالی دولت در البرز تصریح کرد: رتبه های خوبی در حوزه تولید دارو مشمول استان البرز شده است؛ همچنین فضا و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این استان وجود دارد.

شهبازی گفت: اگر سرمایه گذاری، گزارش کاری مبنی بر مانع تراشی دستگاه های اجرایی به استانداری ارسال کند برخورد جدی با مسؤول آن دستگاه اجرایی صورت خواهد گرفت.

استاندار البرز توضیح داد: تصفیه خانه آب فاضلاب شماره سه کرج از دیگر اقداماتی بود که در حوزه پروژه های اقتصاد مقاومتی استان البرز انجام شد؛ 146 هزار نفر تحت پوشش این تصفیه خانه قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار