معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از آموزشگاه های هنری استان خواست میزان شهریه دریافتی را در تابلوهای اعلانات اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.
کد خبر: ۷۴۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 26 May 2019

سارا بهراد از ابلاغ شهریه های سال ١۳٩٨ به آموزشگاه های آزاد هنری استان خبر داد و افزود: طبق ابلاغ شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری و بر اساس مصوبه  شورای رسیدگی و نظارت استان  سقف تعیین شده برای شهریه به طور یکسان برای این آموزشگاه ها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: سقف شهریه دریافتی تمام آموزشگاه ها مشخص و بیشتر از این سقف نمی توانند از هنرجویان شهریه دریافت کنند.

بهراد گفت:  البته آموزشگاه ها می توانند بنا به شرایط و تشخیص خودشان شهریه کمتری از هنرجویان دریافت کنند.

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: آموزشگاه های هنری بایستی ابلاغیه شهریه ها را مهمور به مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دید عموم قرار دهند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می شود.

وی تاکید کرد: رعایت سقف تعیین شده و نصب شهریه درتابلو اعلانات آموزشگاه الزامی و عدم الصاق آن پیگرد قانونی دارد، همچنین مفاد دستور العمل شهریه و مبلغ آن باید در برگه های ثبت نام درج یا پیوست شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مسئولیت عدم رعایت موارد فوق و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح به عهده مدیر مسئول آموزشگاه است.

بیش از ۲۰۰ آموزشگاه هنری در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار