معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تا اواخر سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان میزان درآمد شرکت های دانش‌بنیان کشور بوده و سیاست دولت نیز گسترش این شرکت ها برای پاسخ به نیازهای کشور است.
کد خبر: ۷۴۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 26 May 2019

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی در استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشینه صنعتی استان البرز به واسطه اقدامات علمی صورت گرفته در حوزه های مختلف بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: تا اواخر سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان میزان درآمد شرکت های دانش‌بنیان در کشور بوده است و گسترش شرکت های دانش‌بنیان و حمایت مالی از آن ها با هدف مقابله با تحریم ها و پاسخ به نیازهای کشور در دستور کار قرار دارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: برنامه های مفصلی برای مقابله با تحریم ها داریم و کشور به خوبی این مرحله را هم پشت سر خواهد گذاشت.

ستاری گفت: 4 هزار و 400 شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد و در صددیم با گسترش این شرکت ها فعالیت‌های نوآورانه اساتید و دانشجویان به درآمدزایی برسد.

وی با بیان اینکه استان البرز در صنعت داروسازی بسیار موفق عمل کرده است، افزود: پیگیر ایجاد اکوسیستم مناسبی در این حوزه در استان البرز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار