مدیر تامین درمان بسیجیان دهلران؛
مدیر تامین درمان بسیجیان دهلران گفت : تلاش این درمانگاه ارائه خدمت به شهروندان است.
کد خبر: ۷۴۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 25 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : در بحث سلامت و ارائه خدمات پزشکی به شهروندان این درمانگاه تلاش شده است  تخصص های مورد نیاز را جذب شود .

وی بیان داشت : با استقرار پزشکان متخصص در این درمانگاه مراجعه شهروندان به شهر ها همجوار برای درمان کاهش پیدا کرده است به طوری که ما شاهد این هستیم که از شهر های همجوار برای درمان به شهرستان دهلران مراجعه می کنند .

عبد الهی افزود : تعداد 8پزشک متخصص شامل ، متخصص قلب ، زنان زایمان ، متخصص داخلی ، پوست ، گوش ،حلق وبینی ، سنوگرافی ، دندان پزشکی متخصص ارتوپد مشغول ارئه خدمات به شهروندان هستند .

مدیر تامین درمان بسیجیان افزود : سال گذشته این مجموعه درمانی به 200هزار نفر در حوزه های مختلف خدمات ارائه کرده است .

عبدالهی گفت : تاکنون بیش از 6هزار کارت درمان برای ارائه خدمات به بسیجیان صادر شده است .

وی گفت : این درمانگاه برای رفاه حال شهروندان علاوه بر بیمه پایه بیمه تکمیلی هم با اکثرسازمانهای بیمه ای همکاری دارد .

عبدالهی بیان داشت : علی رغم عدم پرداخت مطالبات درمانگاه از سوی سازمانهای بیمه گر ولی تلاش شده که خلاء در خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نشود .

مدیر تامین درمان بسیجیان دهلران گفت: درماه های اخیر محدودیت های بیمه ای به وجود آمده که این محدودیت ها از سوی خود سازمان های بیمه گر است و این امر باعث سردرگمی شهروندان در بحث دریافت خدمات پزشکی شده است .

وی بیان داشت : این درمانگاه برای حل این مشکل مکاتبات علاوه بر سازمان های بیمه گر موضوع را از طریق مسئولان اجرایی پیگیری کرده است تا سازمان های بیمه گر محدودیت را لغو کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار