راه اندازی کمیته خاص نقاط حادثه خیز با توجه به شناسایی ۱۷۰ نقطه حادثه خیز در استان فارس ضروری است.
کد خبر: ۷۴۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 23 May 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شیراز گفت: وجود ۱۷۰ نقطه حادثه خیز در استان می‌تواند عامل بروز حوادث متعدد جاده‌ای باشد و دلیل موجهی برای ایجاد کمیته خاص نقاط حادثه خیز در استان است.

سید احمد احمدی زاده افزود: سوانح جاده‌ای و تصادف‌های رانندگی در استان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ بیش از ۲۱ درصد کاهش داشته است.
وی تصریح کرد: بخش بزرگی از آسیب‌های اجتماعی در اثر سوانح جاده‌ای و حوادث رانندگی ایجاد می‌شود که علاوه بر ایجاد هزینه برای دولت، پیامد‌های امنیتی نیز به دنبال دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهارداشت: باید در حوزه پیش بینی و پیشگیری از حوادث، ورود مثبت و موثری داشته باشیم و بدون تردید این مساله موجب کاسته شدن از تلفات جانی و خسارت‌های مالی خواهد شد.
احمدی زاده، با اشاره به فعالیت شورای ترافیک، کمیته ایمنی ترافیک، کمیته‌ها و کارگروه‌های متعدد در زمینه ساماندهی مسایل ترافیکی گفت: باید از موازی کاری اجتناب شود و همه مجموعه‌ها به شکل متمرکز عمل کنند و مشکلات حوزه ترافیک را در قالب یک کمیته واحد مورد بررسی قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار