نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: محرومیت زدایی و توانمندسازی نیازمندان کاری ارزشمند و خداپسندانه است.
کد خبر: ۷۴۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 22 May 2019

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: محرومیت زدایی و توانمندسازی نیازمندان کاری ارزشمند و خداپسندانه است و مشارکت دیگر نهادهای اجرایی در این حوزه موضوعی ضروری است.

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آغاز طرح مفتاح الجنه در دیدار مدیران ارشد استان با تاکید بر دستگیری از نیازمندان و تکریم ایتام گفت: نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی با حرکت های جهادی در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی نیازمندان اقدامات موثر انجام میدهد که مشارکت دیگر نهادهای اجرایی در این حوزه موضوعی ضروری است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: یکی از امتیازات ویژه کمیته امداد استان و مدیریت آن، گزارش فعالیت ها و خدمات خود به مسئولین دیگر و آحاد جامعه است.

وی افزود: انعکاس فعالیت ها باعث می شود که مردم در جریان خدمات قرار گیرند و از این جهت از کمیته امداد استان تشکر می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن توصیه به مدیران استان در خصوص توجه به محرومین گفت: در ادارات برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارید و اگر هم درخواست های آنها قانونی نباشد، با زبان نرم راهنمایی کنید.

شایان ذکر است در طرح مفتاح الجنه مسئولین دستگاه های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار