استاندار آذربایجان غربی:
استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی برای برگزاری لیگ ملت های 2019 والیبال وحدت لازم را داشته باشند زیرا این همدلی ضامن موفقیت در اجرای این رقابت هاست.
کد خبر: ۷۴۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 22 May 2019

هماهنگی ادارات برای برگزاری لیگ ملت های والیبال ضروری است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری روز چهارشنبه در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی افزود: دستگاه های اجرایی با فداکاری در اجرای وظایف خود روند انجام کارها را تسریع کنند.
وی ادامه داد: برگزاری لیگ ملت های 2019 والیبال فرصت مناسبی برای فراهم کردن زمینه پیشرفت استان و ورزش است.
وی بیان کرد: با برگزاری این رقابت ها می توان زمینه برگزاری سایر رقابت های بین الملی را در این استان فراهم کرد و به نوعی هزینه کرد در این مسیر خود سرمایه گذاری برای آینده است.
وی اضافه کرد: مسوولان مرتبط تشریفات را مورد توجه قرار دهند و با هماهنگی با پیشکسوتان ورزشی زمینه برگزاری مسابقات را به نحو احسنت فراهم کنند.
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: بیمه تماشاگران والیبال نیز باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد تا مشکلی در این خصوص بوجود نیاید.
شهریاری گفت: حضور بانوان با لباس محلی با رعایت شئونات اسلامی در ورزشگاه هیچ مانعی ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: آماده سازی سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برای میزبانی شایسته در دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های 2019 والیبال ادامه دارد.
عبدالله چمن گلی افزود: تمامی تجهیزات و عملیات لازم از قبیل تهیه و خرید کفپوش مخصوص، 2 هزار و 460 عدد لامپ روشنایی، یکهزار و 700 عدد صندلی، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن، اتصال اینترنت پرسرعت و اجرای آسفالت و زیباسازی محوطه سالن در حال اجراست و بر اساس زمان پیش بینی شده آماده سازی سالن به پایان می رسد.
وی بیان کرد: هفت میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای خرید مدرن ترین کف پوش سالن هزینه شده است و که این خود یکی از ملزومات اساسی برای برگزاری رقابت های والیبال بود.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.
در هفته چهارم این رقابت ها نیز اردبیل از 31 خرداد تا دوم تیر ماه امسال از تیم های ملی والیبال ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا پذیرایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار