رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با توجه به اقدامات توطئه جدید استکباری با نام «معامله قرن » راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه تر از گذشته در البرز برگزار می شود.
کد خبر: ۷۴۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 21 May 2019

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست هماهنگی برای راهپیمایی روز جهانی قدس در البرز افزود: لازم است دستگاه های اجرایی برای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی برنامه ریزی کنند. 
وی ادامه داد: روز جهانی قدس امسال با توجه به معامله قرن برای نجات اسرائیل غاصب از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه دشمنان به دنبال ایجاد یک کمربند ایمنی برای رژیم اشغالگر قدس هستند.
روحی یزدی گفت: تردیدی نیست آمریکا و صهیونیست برای به ثمر نشاندن این طرح و بهره برداری از این طرح حداکثر تلاش را دارند.
وی اضافه کرد: امروز شاهد آن هستیم که برخی کشورهای منطقه مانند حکام عربستان سعودی برای استحکام رژیم صهیونیستی تلاش می کنند.
وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های روز قدس استان البرز به صورت سراسری از ساعت 11 صبح جمعه دهم خرداد ماه آغاز می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: انتظار می رود درشهرستان ها نیز بصورت مسنجم این برنامه ریزی پیش رود چراکه در 14 مرکز برگزاری نماز جمعه در این استان ویژه برنامه های روز قدس را خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: لازم است تدابیر جدی برای انعکاس رسانه ای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی صورت گیرد.
روحی یزدی تاکید کرد: استفاده از طرح واحد در تبلیغات منطقه ای و محیطی با هدف نمایش وحدت و انسجام همیشگی بین دستگاه های اجرایی نیز ضروری است. 

برچسب ها: روحی یزدی ، روز قدس ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار