کد خبر: ۷۴۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 21 May 2019

نساجی اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را علی‌رغم مشکلات فراوان مالی و مالکیتی فراوان به سلامت پشت سر گذاشت تا از حالا به دنبال حضور قدرتمند در فصل بعد مسابقات باشد.

 نساجی تنها تیمی بود که در خانه از هر پنج تیم مدعی لیگ امتیاز گرفت. پرسپولیس، سپاهان، استقلال، پدیده و تراکتور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه تساوی یا حتی شکست زمین را ترک کردند تا اینگونه جهنم وطنی تجلی پیدا کرده و معنی واقعی پیدا کند.

اما این تیم پرطرفدار و قدیمی مازنی سال گذشته بعد از 24 سال دوری با هدایت جواد نکونام معجزه خلق کرد و با حضور در رده دوم جدول بعد از نفت مسجدسلیمان راهی مسابقات لیگ برتر شد تا به یکی از تیم‌های محبوب لیگ هجدهم تبدیل شود. نساج‌ها کار خود را با جواد نکونام و انجام خرید‌های نسبتا خوب شروع کردند تا شور و هیجان تازه‌ای به وجود آید. این تیم لیگ را با شکست خانگی برابر ذوب‌آهن شروع کرد تا در همان بازی طلسم تازه‌ای به شکست ناپذیری خود بزند و تا هفته 28 آن را ادامه دهد و سرانجام با شکست برابر نفت آبادان پرونده مسابقات خانگی خود را با تنها دو شکست در اولین فصل لیگ برتری به پایان برساند.

آن‌ها کار خود را با جواد نکونام در لیگ شروع کردند. آغازی که تنها نیم فصل دوام آورد و این مربی بعد از به وجود آمدن برخی اختلافات با مالکان باشگاه راهی تهران شد تا هدایت پیکان را بر عهده بگیرد. اتفاقی که با تصمیم مدیرعامل کارخانه ایرانخودرو وتو شد. نساجی در نیم فصل اول نتایج نسبتا خوبی به دست آورد و با توجه به اشتباهات داوری که به ضرر آن‌ها وجود داشت در رده دهم جدول قرار گرفت. اما نمایش جذاب و جسورانه مقابل مدعیان آن‌ها را خیلی زود به تیمی دوست داشتنی بین هواداران فوتبالی تبدیل کرد.

در این بین بعد از جدایی نکونام، مجید جلالی در نیم فصل دوم هدایت نساجی را بر عهده گرفت. نیم فصلی که مشکلات مالی و مالکیتی نمود بیشتری پیدا کرد و حاشیه‌های جدیدی حول محور آن‌ها می‌چرخید. با این حال آقا معلم تیم هجومی تری نسبت به مربی قبلی تدارک دید و با کسب نتایج نسبتا خوب لیگ را در همان رتبه‌های میانی به پایان رساند.

با این حال در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر حاشیه زیادی در این تیم به وجود آمد. مجید جلالی به همراه حمید مطهری، دستیار خود علیه مدیریت باشگاه موضع بسیار تندی اتخاذ کردند و همین باعث شد تا حکم اخراج مربی نساجی صادر شود. با این حال مطهری در کنار جلالی آخرین بازی فصل را هم مقابل پیکان پشت سر گذاشت تا سرانجام خوشی رقم بزند. شنیده می‌‎شود که فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان به دنبال این هستند برای فصل آینده مدیرعامل آشنا با جو فوتبالی برای باشگاه انتخاب کنند تا نسبت به امسال درگیری کمتری با مسائل داشته باشند. آن‌ها بعد از این انتخاب همه چیز را به فرد مورد نظر خود واگذار می‌کنند تا با انتخاب مربی و جذب بازیکنان مورد نظر حضور قدرتمندی در لیگ نوزدهم داشته باشند. بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار