معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری البرز با اشاره به تامین 50 درصد گندم تهران، گفت: سه نرخی بودن گندم می‌تواند منجر به فروش غیر قانونی آن شود.
کد خبر: ۷۴۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 20 May 2019

سعید ناجی در اولین جلسه ستاد استقامت و مقابله با تحریم‌های استان که درسالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: در این برهه از زمان هم اندیشی تمام دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد تا در مقابله با تحریم های پیشرو بتوانیم برنامه ریزی منسجمی انجام داده  و در تامین کالاهای اساسی که با معیشت مردم در ارتباط است مشکلی به وجود نیاید.

وی تاکید کرد: امروز با استقامت، مقاومت و نگاه به تولید داخلی  میتوان چرخه اقتصاد داخلی را رونق بخشید و به ایجاد اشتغال که از اهداف مهم دولت است کمک کرد.

ناجی گفت: با تدبیر می‌توان آسیب‌پذیری مقابل تحریم‌ها  را کاهش داد و آثار اقدامات امریکا علیه ایران را به حداقل رساند که این همت و همراهی تمام دستگاه‌ها را می‌خواهد. 

وی درباره تامین اقلام ضروری از جمله گندم گفت: وضعیت آرد گندم یکی از مهم ترن کالاها محسوب می‌شود که در حال حاضر شرایط خوبی دارد و استان البرز علاوه بر تامین نیاز خود 50 درصد نیاز استان تهران را نیز فراهم می کند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری البرز در ادامه اشاره کرد: البته سه نرخی بودن گندم می‌تواند منجر به فروش غیر قانونی آن شود و لازم است دستگاه‌های نظارتی همواره بازار را رصد کنند تا در صورت مشاهده فروش غیر قانونی با خاطیان بر خورد شود.

ناجی تاکید کرد بابت هر اقدام باید از قبل سناریوهای پیش‌بینی شده داشته باشیم تا بتوان از شرایط فعلی گذر کرد به همین منظور از تمام متولیان این امر می‌خواهم که برنامه‌ریزی دقیق انجام داده و در جلسه بعد به بیان آن پرداخته ونقاط ضعف و قوت واحد خود را بیان کنند تا با کمک خرد جمعی بتوانیم راهکار های مناسب را پیش‌بینی کنیم.

برچسب ها: گندم ، غیرقانونی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار