بیست و دومین گردهمایی سالانه رزمندگان دوران دفاع مقدس استان البرز توسط جمع کثیری از رزمندگان دفاع مقدس، در شهر کرج برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 18 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این مراسم از رشادت ها و فداکاری های سی ساله سردار سرتیپ پاسدار اسداله ناصح از فرماندهان دلیر لشکر 10 سیدالشهدا (ع) تقدیر و تجلیل ویژه به عمل آمد.

سردار اسدالله ناصح، فرمانده سابق لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در این مراسم ضمن سخنانی گفت: در دوران جنگ تحمیلی، هر کس در منطقه خود با حداقل امکانات در اختیار، تمام توانش را برای ایستادگی در مقابل دشمن به کار می گرفت؛ اکنون زمان آن رسیده که مسؤولین به جبران زحمات مردم این مرز و بوم دغدغه حل مشکلات آنان را داشته باشند. 

فرمانده سابق لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) به مسؤولین توصیه کرد موضوع اشتغال را جدی بگیرند و موانعی که بر سر راه جوانان وجود دارد را برطرف کنند و همچنین به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان توجه داشته باشند تا آن ها نیز تمام توان و استعداد خود را در داخل کشور به کار گیرند.

سردار ناصح با بیان اینکه مطالعه خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور روزهای دشوار جنگ است، افزود: آن زمان قرار بود دشمن ظرف یک هفته تمام ایران را اشغال کند اما 33 روز در خرمشهر ماند و نه تنها موفق به تصرف ایران نشد بلکه خرمشهر نیز آزاد شد.

وی ادامه داد: زمان جنگ سلاح های جنگی پیشرفته امروزی در اختیار رزمندگان نبود اما با عنایت خداوند و ائمه اطهار به مملکت و مردم پیروز میدان جنگ شدیم در حالی که امروز توانایی تولید انواع موشک های نقطه زن را داریم.

سردار ناصح با بیان اینکه اکنون در جنگ بزرگ اقتصادی به سر می بریم، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن مشخص و در مقابل ما بود اما امروز تشخیص دشمن دشوار است.

بیست و دومین مراسم باشکوه رزمندگان استان البرز برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار