نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اعتماد نکردن به دشمن و درس گرفتن از تاریخ، گفت: اگر رهبر به مذاکره با دشمن اجازه نمی‌دادند قطعاً برخی سر و صدا به راه می‌انداختند و می‌گفتند مشکلات مردم حل می‌شد و نگذاشتید، رهبری پذیرفتند تا حجت تمام شود و چهره دشمن برای همه روشن شود، می‌بینیم که خسارت‌هایی به اقتصاد کشور وارد شد که جبران آن زمان بر خواهد بود اما باز هم برخی هستند که به طبل مذاکره با شیطان می‌کوبند.
کد خبر: ۷۴۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 18 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج، با بیان اینکه بعد از شهادت امیر المومنین (ع) عده‌ای که حضرت علی آنها را سرکوب کرده بود، دور معاویه جمع شدند و جبهه‌ای مقابل امام حسن (ع) ایجاد کردند تا نظام سیاسی و اقتصادی را بدست بگیرند، اظهار کرد: آنها با این اقدام می‌خواستند نظام فرهنگی را نیز به دست بگیرند و مردم را به دوران جاهلیت گذشته بازگردانند.

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه بی تقوایی و دنیا دوستی برخی به قدرت دروغین معاویه اضافه می‌کرد، گفت: یکی از نقاط ضعف سیستم مدیریتی امام حسن (ع) این بود که از درون به دشمن اطلاع می‌دادند همچون کاری که در نظام جمهوری‌اسلامی نیز انجام شد و گفته شد اگر می‌خواهید بر نظام مسلط شوید باید این کشور را تحریم اقتصادی کنید. این اقدام در فتنه ۸۸ انجام شد.

وی با بیان اینکه تاریخ حکومت امام حسن (ع) همانند وضع کنونی کشور جمهوری اسلامی است‌، اضافه کرد: امام دائماً تذکر می‌دانند که معاویه بداند که به تعهداتش عمل نمی‌کند و حتی ایشان گفتند؛ بخدا قسم که اگر من تسلیم شوم قصه تمام نمی‌شود و از من خواهند دین جدم را کنار بگذارم.

وی گفت: اکنون نیز می‌گویند برجام را قبول ندارند، می‌گویند موشک، موشک را قبول ندارند، می‌گویند حقوق بشر و حقوق بشر را نیز قبول ندارند و عده‌ای نیز فشار می‌آورند و می‌گویند تسلیم شوید. آیا نباید از تاریخ درس بگیریم و کار را به دست افراد انقلابی بسپاریم. انقلابیون یا شهید و یا خانه نشین شده‌اند و عده‌ای لیبرال و منفعت طلب که ارزشی برای مردم قائل نیستند، کار را به دست گرفتند.

وی با بیان اینکه لازم است تاریخ را درست بخوانید، گفت: یک عده لیبرال از خدا بی خبر کج فهم کاری کردند که اگر کسی از شعارهای اول انقلاب هم بخواهد استفاده کند از استکبار ستیزی و مقابله با فساد بگوید، متهم به تند روی و افراطی گرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه حرکت امام حسین (ع) مشخص بود و بوی خون و خدایی می‌داد، گفت: همان‌هایی که به دنبال آقایی و آقا زادگی بودند امام را تنها گذاشتند و این شد که تعداد کمی از امام حمایت کردند اما خدا را شکر که مردم ایران همواره در صحنه‌ها حضور دارند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی گفت: از امروز با تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان اسلام و انقلاب، هر اصرار و پافشاری بر ارتباط گرفتن با استکبار و شیطان بزرگ را خیانت به ملت و ضربه به نظام اسلامی می‌دانیم و از مسئولان می‌خواهیم در عرصه بین المللی و دیپلماسی برای رسیدن به آنچه که به مصلحت مردم است، اقتدار کشور را از دست ندهند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در دولت قبل توان هسته‌ای را از خود دور کردیم و به جای آن تحریم‌ها چند برابر افزایش یافت، گفت: با ادامه یافتن این اقدام دشمنان سپاه را نیز به عنوان تروریست اعلام کردند.

وی با بیان اینکه عده‌ای احمقانه فکر می‌کنند و در زمانی که جنگ بر کشور سایه انداخته است می‌خواهند اسلحه‌ها را نیز به دشمن تحویل دهیم تا با ما کاری نداشته باشند، توضیح داد: خود دشمن می‌گوید قصد حمله و جنگ ندارم اما بعضی در داخل اعلام جنگ می‌کنند و برخی نیز برای فرار از پاسخگویی در سو مدیریتی خود بر جنگ تاکید می‌کنند.

وی گفت: در همین زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مذاکره با دشمن را سم می‌خوانند و می‌گویند هیچ ایرانی با شعوری به مذاکره با دشمن نمی‌پردازد. حالا ببینیم چه کسانی حرف مذاکره با دشمن را می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه روز گذشته جنایتکاران پلید سعودی که صهیونیست صفت هستند، حامیان حرمین در یمن را به شهادت رساندند و گفتند مناطق نظامی را به گلوله بستیم، گفت: در ایران هم عده‌ای بر اثر جهل، خیانت و نادانی حرف‌هایی می‌زنند و چراغ‌هایی برای بیگانگان خاموش و روشن می‌کنند. وقتی مسئولی در افطار سفارت انگلیس در این شرایط بحرانی که آنها دندان تیز به ما نشان می‌دهند، شرکت می‌کند آن را حامی دشمن می‌دانیم.

حال که دانسته یا ندانسته این کار را کرده باشد. دشمن بداند ملت ایران نه اهل ترسند و نه اهل سازش با دشمن پس بدانید که اگر اقدامی کنید با حملات پی در پی غیورمندان ملت ایران همراه خواهید شد.

وی تصریح کرد: حرف‌هایی زده می‌شود که جای تعجب دارد و این به معنای آن است که گوینده اعتقادی به قانون اساسی ندارد و هیچ درکی از نظام جمهوری اسلامی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه برخی سخن از افزایش قدرت رئیس جمهور می‌زنند، گفت: مگر اختیارات رئیس جمهور کم است؟ طی ۴۰ سال گذشته چگونه کشور اداره شده است؟ با همین اختیارات کشور اداره شده است.

وی گفت: عزم دولت باید رفع مشکلات مردم باشد و با انگیزه جهادی و انقلابی وارد خدمات به مردم شد. باید مدیریت صحیح داشته باشیم تا شاهد پیروزی شویم.

امام جمعه کرج با اشاره به سی ام اردیبهشت و روز جهانی جمعیت، تصریح کرد: جمعیت به معنای امنیت ملی است و یکی از مسائلی که باید از آن صیانت کرد، منابع انسانی است و دشمنان سعی در تهاجم فرهنگی با کاهش جمعیت دارند و روی موضوع خانواده و ارتباطات فامیلی تمرکز می‌کنند تا اساس و نظام خانواده را سست کنند و آینده کشور را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه امروز ایران با همه تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه اقدامات انجام شده با پایین‌ترین نرخ باروری در جهان اسلام را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه فیلم‌ها و برنامه‌های موجود در رسانه ملی نیز برخلاف این هدف توصیه می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به زمان صحیح باروری که از ۱۷ تا ۴۴ سالگی است، گفت: دشمنان به دنبال القای فرهنگ غلط در کشور هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت ثروت و قدرت می‌آورد و تمدن را شکل می‌دهد، گفت: اگر جمعیت کم باشد، رونق تولید نیز از بین می‌رود و کشاورزی نیز از کار می‌افتد. لازم است که در کشور فرهنگ سازی صورت گیرد زیرا نمی‌تواند دانشمند را وارد کشور کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار