کرم‌پور فارغ‌التحصیل مدیریت دفاعی با بیان اینکه خیالتان راحت جنگی رخ نمی‌دهد، گفت: هرکس بخواهد کوچکترین نگاهی به ملت ایران داشته باشد، یقین داشته باشید که گوشمالی سنگینی می‌شود. آمریکایی‌ها می‌دانند اگر حمله کنند شکستی سنگین‌تر از جنگ ویتنام خواهد خورد.
کد خبر: ۷۴۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 15 May 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه:نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به القای جنگ نظامی توسط رسانه‌های بیگانه تصریح کرد: هرکسی که به اندازه سر سوزنی از مسائل نظامی و جنگی آگاهی داشته باشد، می‌داند که اگر آمریکا قصد جنگ نظامی داشت، هیچگاه نیروهای خود را وارد منطقه خلیج فارس نمی‌کرد و در تیررس نیروهای ایرانی قرار نمی‌داد بنابراین تنها هدفشان راه‌اندازی جنگ روانی است که از آن امتیازاتی بگیرند.

کورش کرم‌پور حقیقی با تاکید بر اینکه آمریکا جرأت جنگ نظامی ندارد، گفت: آمریکا کوچکتر و ترسوتر از آن است که بخواهد با شیرمردان ایرانی وارد جنگ شود. در دنیا از نیروهای نظامی آمریکایی و اسرائیلی ترسوتر وجود ندارد و این‌ها فقط می‌توانند کودک‌کش باشند و به مردم بی‌دفاع حمله کنند.

وی یادآور شد: در جریان تسخیر لانه جاسوسی پس از دستگیری نیروهای آمریکایی، آنان به گریه و زاری افتاده بودند، همچنین در زمانی که نیروهای سپاه، ملوانان آمریکایی متجاوز به آب‌های ایران را دستگیر کردند آنان به پای نیروهای ایرانی افتاده و گریه و التماس می‌کردند.

این فارغ‌التحصیل مدیریت دفاعی با بیان اینکه خیالتان راحت جنگی رخ نمی‌دهد، گفت: هرکس بخواهد کوچکترین نگاهی به ملت ایران داشته باشد، یقین داشته باشید که گوشمالی سنگینی می‌شود. آمریکایی‌ها می‌دانند اگر حمله کنند شکستی سنگین‌تر از جنگ ویتنام خواهد خورد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: هیچ‌کس بهتر از خود آمریکایی‌ها ملت ایران را نمی‌شناسد؛ ملت ایران در 22 بهمن سال 1357 برای همیشه از زیر بار ذلتی که به آنان تحمیل شده بود، بیرون آمدند و تا کنون در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت کرده‌اند و همچنان ایستادگی می‌کنند.

کرم‌پور خطاب به کسانی که دم از جنگ می‌زنند، گفت: مگر یادتان رفته است که ملت ایران چگونه آمادگی حضور خود در همه میدان‌ها را در روز 22 بهمن به نمایش گذاشت؛ مگر ندیدید چگونه تمام اعضای مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن علنی با عشق و علاقه لباس سپاه را بر تن کرده و حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و مسلح جمهوری اسلامی ایران بارها اقتدار خودش را به رخ جهانیان کشانده است، گفت: زمانی که موشک‌های نقطه‌زن ایران، پایگاه تروریست‌ها را در سوریه با خاک یکسان کرد، آمریکا و روسیه از این توانمندی مات و حیران شدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشور همیشه عده اندکی نیروی ستون پنجم وجود داشته که نقش وطن‌فروشی، عزت‌فروشی و ملت‌فروشی را بازی می‌کنند و در راستای جنگ تبلیغاتی و روانی دشمن گام برمی‌دارند و می‌خواهند دل مردم را خالی کنند غافل از آنکه دل بزرگ ملت ایران با این تحرکات خالی نمی‌شود.

به گفته وی، تلاش آمریکایی‌ها در راستای توقف پیشرفت و رشد ایران در مسیر توسعه و دستیابی به فناوری‌های برتر است که باید با تقویت همدلی و وحدت مانع از تحقق اهداف شوم آن‌ها شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
محمد سعید صحاف وزیر اسبق امور خارجه رژیم صدام هم همین حرفها رو می زد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار