شهردار فردیس خبر استعفای خود را رد کرد و گفت: این شایعات در کنار شایعه استیضاح بارها منتشر شده است.
کد خبر: ۷۴۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 14 May 2019

منوچهر غفاری در نشست خبری که در شهرداری فردیس برگزار شد با اشاره به بروز اختلاف میان شهرداری و شورای شهر فردیس گفت: بنده کار خود را از سال 96 در مجموعه مدیریت شهری فردیس شروع کردم، دو هفته پس از شروع کار بود که اختلاف نظرها با برخی از اعضای شورای شهر فردیس شروع شد و این اختلاف نظرها بعد به اختلاف سنگین تبدیل شد.

غفاری افزود: هفته سوم فعالیت من در شهرداری فردیس این اختلاف‌ها به اوج خود رسید و بحث عدول از رأی توسط پنج نفر از اعضای شورای شهر دنبال و مخالفت‌ها به صورت علنی و جدی مطرح شد، این کش‌مکش‌ها ادامه داشت تا اینکه در نهایت ابلاغ من به عنوان شهردار در اواخر آبان 96 اعلام شد.

غفاری در پاسخ به اینکه منشأ این اختلاف‌ها در مجموعه مدیریت شهری از کجا شروع شده است اعلام کرد: برخی دلیل آن را عدم تعامل عنوان می‌کنند اما من تعامل را در حرکت ضابطه‌مند برای نیل به یک هدف می‌بینم بنابراین موضوعاتی وجود دارد در چهارچوب ضابطه نیست و نمی‌توان آن را انجام داد.

شهردار فردیس افزود: بخش زیادی از این موضوعات در انتصابات بود، افرادی معرفی می‌شدند که به آنها اعتقادی نداشتم و معتقد بودم تیم بهتری هم برای مدیریت شهری فردیس می‌توان تشکیل داد، از همین رو دو مدیر منطقه و چهار معاون را انتخاب کردم که البته پنج عضو شورا جلسه معارفه آنها را به هم زدند.

غفاری در ادامه خاطرنشان کرد: یا مثلاً یکی دیگر از اختلافاتی که وجود داشت مربوط به خرید یک ماشین 10 میلیارد تومانی بود که یکی از اعضای شورا اصرار به خرید آن را داشت اما من عنوان کردم که برای خرید این ماشین باید بودجه در اختیار داشته باشم و برای آن مصوبه بگیرم اما عنوان می‌شد که چرا سریع این کار را انجام نمی‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: در هر حال این اختلافات همچنان وجود دارد و این حواشی خیلی بر روند کار سایه انداخته است و بحث استعفا و استیضاح من نیز بارها به صورت شایعه منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار