کد خبر: ۷۴۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 13 May 2019

بوشهر- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: هم اکنون 12 هزار نفر به عنوان خیر در شبکه طرح اکرام این نهاد دراین استان مشارکت دارند وماهانه مبالغی را به فرزندان ایتام و محسنین کمک می کنند.

به گزارش ایرنا، احمد لطفی یکشنبه شب درجلسه هم اندیشی دهیاران وشوراهای اسلامی دشتستان افزود: برنامه این نها جذب پنج هزار خیر دیگر دراستان در اجرای طرح اکرام است که با تحقق این مهم فرزند یتمی بدون حامی نمی ماند.
وی اضافه کرد: همه ما باید مردم را تشویق وترغیب کنیم در کنار کارهای فرعی خود به حوزه های فقرا نیز توجه داشته باشند.
لطفی ادمه داد: حس نوع دوستی، کمک به مردم نیازمند و همکاری دراجرای طرح اکرام ایتام باید در حلقه های خانوادگی و جامعه توسعه وترویج یابد.
وی از برنامه های مهم کمیته امداد درماه مبارک رمضان را اطعام نیازمندان، توزیع بسته های حمایتی واجرای طرح اکرام ایتام عنوان کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت:یکی از رسالت های مهم کمیته امداد توسعه طرح اکرام است که در ارتباط شبکه عظیمی در استان شکل گرفته و 12 هزار خیر در این استان در این طرح مشارکت دارند.
وی یکی از ظرفیت های خوب دشتستان را زکات گندم و خرما دراین شهرستان دانست و گفت: این مهم به عنوان پایه های زکات در استان بوشهر است.
لطفی افزود: باید ازاین ظرفیت ها برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد درحوزه ازدواج، مسکن و فرهنگی نهایت استفاده را ببریم.
امام جمعه برازجان گفت: ماه رمضان ماه بندگی وبهار قرآن ولازم است در این ماه نوجوانان وجوانان را با قرآن مانوس کنیم.
حجت الاسلام حسن مصلح افزود: یکی از برکات خوب مردم شهرستان دشتستان اهتمام به پرداخت زکات است و از همه دهیاران وشوراهای اسلامی درخواست داریم در این زمینه تلاش وافری داشته باشند.
وی اضافه کرد :در امر زکات دولت نیز مصوب کرده معادل زکات پرداختی را اعتباربرای توسعه مناطق اختصاص دهد.
سید اکبرعدنانی رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره) دشتستان گفت: یکی ازظرفیت های خوب مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان حضور فعال و بسیار خوب دانش آموزان ودانشجویان مددجویاین نهاد در امر خدمت رسانی در حوزه های علمی و سازندگی کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار