معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد پارسال پنج میلیارد تومان به ‌صورت نقد و کالا برای معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
کد خبر: ۷۴۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 11 May 2019

«غلامرضا مشعل چی» با بیان این که کمیته امداد توجه خاصی نسبت به امرارمعاش مددجویان تحت حمایت دارد، گفت: مردم نیکوکار استان یزد طی سال 97، پنج میلیارد تومان به ‌صورت نقد و کالا برای معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

وی افزود: شیوه‌های مختلفی برای دریافت کمک‌های مردمی برای اطعام مددجویان تحت حمایت در طی سال به‌ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته‌شده است که گستراندن سفره‌های افطاری، جمع‌آوری کفاره عمد و غیر عمد، اجرای طرح همیان مولا (بسته غذایی)، نذر و قربانی و عقیقه ازجمله این طرح‌ها است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه کمک‌های دریافتی از خیران طبق نیت آنان و در همان محل جمع‌آوری‌شده برای کمک به معیشت نیازمندان هزینه می‌شود، افزود: سه میلیارد و 340 میلیون تومان از کمک‌های اهدایی برای معیشت نیازمندان در قالب اطعام و افطار، 500 میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمد، 160 میلیون تومان در طرح همیان مولا (بسته غذایی)، 900 میلیون تومان نذر و قربانی و 100 میلیون تومان در قالب عقیقه بوده است.

وی یادآور شد: هزار و 100 نیکوکار یزدی در ماه مبارک رمضان سال گذشته با مراجعه به پایگاه‌های ثبت‌نام طرح اکرام و محسنین، حمایت هزار و 331 یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین عهده‌دار شدند.

مشعل چی با اشاره به شیوه‌های نوین الکترونیکی برای سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی گفت: سامانه نیکوکاری (رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷ *، شماره‌حساب ۱۸۱۱ نزد بانک ملی شعبه یزد یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱، سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir برای سهولت در پرداخت‌های غیرحضوری پیش‌بینی‌شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار