رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آمل گفت: دشمن قصد دارد با خانواده‌زدایی و اخلاق‌زدایی هویت کشور را از بین ببرد.
کد خبر: ۷۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 09 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس بروایت از از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام نورعلی قربانی در جمع شرکت‌کنندگان محفل انس با قرآن‌کریم، اظهار کرد: ایجاد و حفظ امنیت و آرامش در جامعه و خانواده از مهم‌ترین اهداف عوامل انتظامی است.
قربانی افزود: خداوند احکام الهی را برای هدایت بشر قرار داد و کسانی که به این احکام الهی عمل کنند امنیت و آرامش دارند و اگر از محدوده احکام الهی خارج شوند امنیت موجود، امنیتی مقطعی و نسبی است.
وی با اشاره به اهمیت و ارزش قرآن و تلاوت این کتاب الهی و تدبر در آن، بیان کرد: بهترین پندها در قرآن و قصص قرآنی وجود دارد که ما باید از آن بهره بگیریم همان‌طور که پیغمبر اسلام فرمودند «قرآن و عترت را در میان شما به امانت می‌گذارم».
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آمل ادامه داد: این مهم نشان‌گر آن است که قرآن اختصاص به مسلمانان در دوره خاصی ندارد بلکه مخاطب پیامبر بشریت بوده و این کتاب آسمانی امانت همه نوع بشر در همه ادوار است و هیچ‌گاه کهنگی ندارد.
وی با اعلام اینکه باید امانت‌دار خوبی در زمینه قرآن باشیم، تصریح کرد: از این نعمت الهی باید بهره کافی ببریم تا در دستگاه الهی رستگار شویم.
قربانی با اعلام اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی سرمایه‌گذاری‌های بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد با خانواده‌زدایی و اخلاق‌زدایی هویت این کشور را از بین ببرد.
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آمل با اشاره به کسب مقام برتر توسط خانواده‌های کارکنان انتظامی آمل در مازندران، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن میلیون‌ها حافظ از خانواده‌ها باید در زمینه حفظ قرآن و نشر فرهنگ قرآنی تلاش مضاعفی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار